Chcemy, byście mogli zobaczyć, skąd naprawdę pochodzi miód, który trafia do naszych słoików i dalej – do Waszych domów. W tym celu rozpoczęliśmy kampanię „Z polskiej pasieki na Twój stół”. To dla nas coś więcej niż marketing – to wyraz odpowiedzialności wobec klientów i partnerów. Przejrzystość nie jest dla nas hasłem, lecz praktyką, którą realizujemy każdego dnia.
Dlatego zapraszamy Was za kulisy: do pasiek i ludzi, którzy z oddaniem opiekują się pszczołami, dbają o ich dobrostan i z szacunkiem korzystają z darów natury. W ten sposób odpowiadamy na rosnące oczekiwania wobec transparentności łańcucha dostaw, jakości surowca i zrównoważonego podejścia do produkcji.
Dla klientów to okazja, by poznać miód od innej strony – zobaczyć, kto za nim stoi i jak wygląda codzienność pszczelarzy. To właśnie ich praca, doświadczenie i pasja tworzą prawdziwą wartość tego produktu.
W ramach kampanii odwiedzamy naszych zaufanych partnerów – pszczelarzy, z którymi współpracujemy od lat. Pokazujemy ich codzienną pracę, relację z przyrodą i wysoki standard prowadzenia pasieki. To autentyczność, którą chcemy się dzielić – bo na niej opieramy naszą markę.
Pierwszy film z tej serii zabiera Was do pasieki Huberta Gawrysia z miejscowości położonej w okolicach Warmii i Mazur. Hubert, wraz z rodziną, prowadzi pasiekę z wieloletnią tradycją. Ich miody są nie tylko naturalne i smaczne – niosą ze sobą historię, której nie widać na etykiecie, ale którą warto poznać.